Orange

Har suttit många timmar nu med en ny design till bloggen :P Har verkligen tröttnat på den jag har nu, så ville ha nånting nytt. Fast är inte helt klar med den än, är en del småsaker som ska fixas. Hoppas att jag kan byta någon gång i helgen iaf. Jag är väldigt nöjd med den :))
Ska åka och hämta min älsking lite senare. Saknar honom jättemycket! Han har haft tentavecka nu och vi har inte kunnat ses på länge, nästan två veckor typ ;o Nä, tror att jag ska göra iordning lite i mitt rum innan han kommer iaf :P


Det är jättejobbigt att inte kunna ses med den man älskar :( jag o min gubbe (han är 10 år äldre :p) vi ses inte så ofta, han kommer hit till mig på midsommarafton, o då har de gått 2 månader sen vi sågs :o bryter ihop lite då o då av saknad för att jag saknar han så himla mycket :( så jag lider med dig!



Kul med ny design! Tycker denna är grymt snygg :)

snyggt!

Fin bild!

Riktigt läcker bild! :)

Hej!



Fin och mysig blogg! :)



Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja L

Kämpa på med designen den kommer nog bli helt awsome!

Älskar alls dessa vattenbilder! :)

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !

Det tycker jag att du ska..

Tack så mycket! :)

din blogg är galet fin.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: