Liseberg

Idag var jag på Liseberg med min älskling :)) Var rätt längesen jag var där nu, för två år sen var jag där och åkte grejer, men tycker det är segt när det är så mycket folk och man bara får stå i kö. Så jag ville åka på en vardag nu innan alla har semester. När jag var mindre kunde jag vara på liseberg upp mot 30-40 gånger på en sommar :P Jag hade guldpass från när jag var 10 till 17 år :P Så jag har tröttnat lite faktiskt.. haha :P
Fast nu ska jag se på melodifestivalen, så hinner inte gå igenom bilderna innan det, men lägger upp en bild snabbt på mig, Tobias och lisebergskaninen :D Fast vi fick inte vara med på bilden ;o


haha gullig bild :D

Var det roligt? Vill också gå dit någon gång under året

Hahaha snällt! =) Men vilken härlig bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: