Klänning

Förut skulle mamma åka till 421 (ett litet köpcenter) och frågade om jag ville åka med. Det ville jag ju såklart. Älskar att gå i affärer :D Fast är typ pank just nu, så hade inte tänkt köpa något egentligen.. Men så kom vi in på HM, där hittade jag ett rosa linne som jag köpte, kostade bara 69kr typ, så det hade jag råd med iaf :P Sen såg mamma en klänning som hon tyckte skulle passa mig. Så jag provade den och den var väldigt fin, men jag hade inte råd med den ;o Alla mina pengar tog slut förra veckan när jag gjorde nya slingor. Så mamma var snäll och betalade den åt mig :D Tack mamma!

Fått en fråga också om jag kan lägga upp en bild där jag ler och det kan jag väl göra :P


Här ser man hela klänningen. Tänkte att det kunde vara fint med ett skärp till, men jag har bara ett. Får köpa ett nytt nångång som passar bättre, fast på bilden såg detta rätt bra ut tycker jag :P
Fin obäddad säng också :))

sjukt snäll morsa du har. min morsa får man ge pengar till ist. fin klänning. är jag den första som säger det?

Den satt riktigt fint på dig och skärpet passar ju kalasbra! Och angående sänger, du vi är ungdomar vi får ha stökigt rum och obäddad säng! :P

asså serri. för 2,5 år sen skänkte jag 1500 spänn i månaden i ett halvår till min morsa som hon behövde till mat. så white trash var hon. sen insåg jag hur sjukt det var. så jag slutade

Nejnej det är ok att skratta åt det. min mamma kvalificerar för både lyxfällan Och biggest loser. men det är tack vare henne som jag blivit så ekonomisk och sund. hon var ett skräckexempel på hur det kan gå om man inte motionerar, pluggar hårt och slösar:)

så sjukt söt klänning

Tusen tack för leendet :D de gjorde mig glad :)



Fin klänning förresten =)

Vilken somrig klänning! :D

Grymt söt är du också :)

Det är omgivningen man växer upp i som formar en som person i vuxenlivet. hade mina kompisar valt tex fordonsprogrammet ist för astrofysik hade jag troligen gått det. helt skiljda studieval

Jag e inte så bra på klänningar för det är inte riktigt min grej men den där var fin och smorig ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: