Jobb och Studioblixtar

Jag har fått ett fotojobb på Volvo tack vare min kusin som jobbar där :)) Dom behövde en fotograf som kunde fota porträtt på dom anställda åt dom. Så det kommer jag få göra. Ska dit imorgon och prata lite med två personer och få se lite hur det ser ut. Hoppas jag hittar dit bara. Jag har svårt att hitta när jag kör själv :P
Det inte är speciellt bra ljus inne i rummet som jag ska vara i och fota, så ville ha riktiga blixtar istället för min lilla SB-600. Tänkte att jag skulle köpa nån studioblixt, så jag inte behöver oroa mig för ljuset. Hittade ett paket med två blixtar + softboxar på Scandinavian Photo som säkert kommer funka bra. Har velat ha sånna här länge och dom kommer säkert till användning flera gånger.
Så på måndag ska jag börja jobba. Efter jag är klar med fotojobbet ska jag jobba 9 veckor till på Volvo, fast i lagret. Sommarjobbat där sen jag var 16-18år och i år kommer Viktor (min bror) och Tobias (min älskling) jobba där med mig, fast på olika avdelningar :D


Såhär ser blixtpaktet ut som jag köpte :))
(Bild från Scandinavian Photo)

Vad kul ! :D

Vill också ha! :)

ah shit va kul :) hoppas d går bra och att dom ler :P

Å grattis, vad spännande!

Lova att berätta sen vad du tyckte om dom :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: