Grönt

Har regnat typ hela natten, blåst massa också. Men så såg jag förut att solen tittade fram, så jag skulle fota lite i buskarna här utanför. Dropparna lägger sig så fint på bladen och när solen lyser kan det bli bra bilder, men såklart när jag kom ut försvann solen och den kom inte tillbaka ;o Tog några bilder iaf när jag ändå var ute :P

Förresten så fick jag besöksrekord igår :))
658 personer, det var trevligt. Synd bara att inte alla kommer stanna kvar ;P




Jättefina bilder :)

Wow, underbara bilder. Jag brukar inte direkt fastna for nagra fotobloggar. Men din ar ju skitbra. Studerar sjalv i London till fotograf.

Du har blivit min nya insperation :)

hej! jag behöver verkligen din hjälp.jag ska ta och köpa en systemkamera snart strax innan sommaren här. men har ingen aning om vad jag ska köpa för någon. jag vill ha en systemkamera som är värd pengarna. billig lätt att hantera och det ska helst gå att spela in på den. det skulle vara till stor hjälp om du kunde hjälpa mig!! :D

Du hade verkligen fått till vattendroppen snyggt tycker jag!Coolt! :)

Du är helt otroligt begåvad!! :)

Älskar bilderna!

nathalie

väldigt fina bilder du har! skulle du inte kunna börja skriva ut inställningar objektiv oså under bilderna?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: