ESC

Såg nyss på Eurovision song contest, första semifinalen. Lite jobbigt med semifinaler och grejer, men såklart kan det inte vara över 40 bidrag i en final :P Det hade vart ännu jobbigare.
Tyckte inte det fanns många bra låtar, men ändå gick dom som jag och mamma trodde vidare förutom Norge :P Haha. Dom som sa att Eric Saade skulle packa sina väskor och åka hem, så får dom göra det själva :P Lite kul ändå.. Finlands låt var såklart den bästa, den enda som jag skulle kunna lyssna på :))
Får se hur det går för Sverige på torsdag, han måste ju gå vidare ;o Men man vet aldrig hur folk röstar :P


härlig bild

Vad tyckte du om Ryssland då? Haha han som tycker att Eric Saade är en blekt kopia av honom själv? Synd att hans stora trut inte kunde bli igentäpt kunde inte fokusera något annat än på alla elaka saker han/hans managment har gjort mot Eric. Låten var säkert bra, visserligen sjöng han surt i vissa fall men jag kunde bara koncentrera mig på att snubben har ett stort EGO. Tror dock han är rädd för Saade då han inte attakerar någon annan :P

SV: Åh Ja Storbrittanien/England kommer bli ett stort hot, jag menar BLUE var jättekända när vi var yngre över hela världen, men vi håller tummarna för att det ska gå bra för Eric! =)

fin bild :)

You´re angry ex-neighbour

Eric Saade är totalt värdelös och jag hoppas att han blir instängd i sin glasbur så vi slipper honom =D

fin blogg du har! :)

fin bild :)

Tror du att Saade tar oss till finalen. Jag tror han tar oss till finalen fast där kommer vi nog inte långt.

Hej !



jättebra blogg och du är en JÄTTEBRA fotograf , älskar dina bilder asså man får insperation av dom ! :D



kolla gärna in min blogg !



Hejdå !

klart att Finlands var bäst, är själv från finland ;) och är kompis med "paradise oskars" syster :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: