Modevisning på Park Lane 11 mars

Som jag skrev i ett inlägg skulle jag sminka modeller till en modevisning. Vi var tre st makeup-artister som skulle sminka 8 modeller. Så jag och Melina sminkade tre var och Susana två. Dom ville ha sotning och färg så vi gjorde lite mer än halva svart och längst in vid ögonen hade vi olika färger på olika personer. Det blev väldigt bra tycker jag. Vi hade lång tid på oss, så det blev inte stressigt heller och det är ju bra :P Dom som höll i visningen (Tara & Raglady) blev också väldigt nöjda som tur var :)) Håret är gjort av dom på Endorfin Hårvård, blev också jättefint!
Sen gick jag ut och fotade modevisningen också ;P Testade att fota både med min externa blixt och utan.
Lägger upp en bild på varje modell och sedan några småbilder. Går att klicka på alla för att se dom större och se sminket bättre :P Dom tre första tjejerna har jag sminkat :))







Visste inte vilken kategori jag skulle lägga inlägget i, så det fick bli i makeup-utbildning så länge, även om det inte ingår i utbildningen :P

Snygga sminkningar och snygga bilder !

Riktigt snyggt, ser verkligen proffsigt ut!

sv: åh tack så mycket =) du tar också fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: