Vid havet

Jag och Tobias åkte ut med bilen förut och letade efter något fint ställe att fota på. Såg flera bra ställen, men fanns ingenstans att stanna ;o Så efter en timma typ bestämde vi oss för att åka till Askim istället :P
Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Volvo, i lagret, så denna veckan kommer jag gå på truckutbildning.




Älskar bilderna!

Mitten bilden blev gudomligt snygg!

fint !

Gillar färgerna i bild nr 1. Snyggt! :)

Gud så fint !

Så fint!

Gud så fina foton du tar! :)

Linnea

Har du bokeh? Eller blir det bara så i bakgrunden? :)

amanda

Vad fotar du med för Mega kamera? Riktigt fina bilder!

Snäckbilderna är helt fantastiska! Riktigt vackra!!

Anonym

hur är det du gör för att få så "runda glittergrejer" i bakgrunden? :)

jättefina bilder!

Svar till Anonym:



Solen reflekteras i vattnet bakom och så fotar jag med stor bländare.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: