Kolmården - Delfiner

Lite seg med bilderna från Kolmården, men nu har jag redigerat några till. Delfinbilderna blev det nu. Jag älskar delfiner! Så söta är dom. Det var den största anledningen till att jag ville åka dit och fota.
Man kunde se dom när dom simmade runt i sin bassäng och tre gånger den dagen hade dom delfinshowen. Vi var på den första och den var väldigt bra. Delfinerna är så duktiga ;o Kan inte fatta hur dom lär sig allting som dom ska göra :P Det var kul att få se delfiner igen, har bara sett sånna en gång innan för flera år sen ;o

Jag hade mitt 85mm när jag fotade dom flesta av dom här bilderna. Hade nog velat ha 50mm istället, för 85 blev lite för nära ibland och närgränsen är inte så bra, jag gillar att kunna gå nära det jag fotar :P









Tredje bilden är jättesöt!! Bedårande söt fisk! :O)))

haaha, tredje bilden är ju bara för söt :)

Fina ! :D

Söta :) Uttrar är mina favoriter! ;)

Underbara bilder! :)

Alla var fina, men nummer 2 var otroligt snygg! :D

riktigt shyssta bilder!

hur länge har du fotat? :)

åh så fina!

Jättefina bilder! Den tredje är nog min favorit :)

Vackert.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: