IR-bilder från igår

Blev några IR-bilder igår också när vi var ute och fotade.
Är jättetrött nu, vaknade vid 5 imorse för jag skulle börja truckutbildningen 6.30. Samma tid imorgon, så ska snart gå och lägga mig.




Älskar den första bilden! IR blir så snyggt

WOW! :D

fina !

Härliga bilder och den sista kändes väldigt krispig och kall ut. Kommer själv från Kiruna där jag har en underbar och kall vinter halva delen av året. Ha en fin dag

Hej! Hur fotar man IR? Antingen är jag bara hel borta eller så har jag aldrig riktigt läst hur man gör någonstans;) Sen en sak till vad har du för inställningar när du tar sådana bilder som du har i inlägget åvan? Alltså så att t.ex moln rör sig och vattnet blir "suddigt"? :)

Gilla, gilla, gilla. Så himla snyggt! :)

hur tar man IR-bilder? (:

Så sjukt snygga! använde du ir-filter? :)

Var med i Dagens Blogg, och vinn en fet länkning! :D

Tipsa gärna andra om den!

Måste fråga vilka inställningar du använder för att få himlen att röra på sig, är det slutartiden du ändrar eller något annant? :)

WOW, alla dina bilder gör att jag sitter med hakan i golvet och vet inte vad jag ska säga; Du är fantastisk!



Har bara en liten fråga: Vad är egentligen IR? Hur fotar man det?



Kramkram

Hur många NM är ditt ir-filter på?

Fotar du med det i dagsljus å så? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: