:))

Då har jag jobbat klart för denna veckan. Härligt med tre dagar ledigt nu! Bara 7 veckor kvar :P Börjar lite senare nu, har ju börjat halv 7 i två veckor och kommer börja som tidigast 7.12, så lite sovmorgon får man :P Men då kommer jag också sluta senare och det är segt ;o Kommer väl vara ganska seg på att uppdatera här i sommar, men ska försöka ha lite tid över för bloggen också:))
Vill att det ska bli bra väder i helgen. Imorgon ska jag och Tobias åka till Pernilla och fira midsommar, så det hade vart kul om man kunde sitta ute och äta.
Hoppas ni får en bra midsommar!


Bild som jag fotade för några veckor sen..

Jätte snygg bild !

Du är grymt begåvad! Snyggt.

Hej! Vad har du för stativ ?

Aney

Hej, den bilden e jätte fin, kan jag få kopiera den ?, Tack / Aney


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: