Dumma dator ;o

Igår helt plötsligt startade min dator om sig och sen ville den inte starta igen. Kom bara upp massa konstiga fel-saker. Som tur är var Tobias hos mig och efter en stund fick han igång datorn så vi kunde spara lite grejer som jag hade lagt på skrivbordet. Den var fortfarande inte normal och ingenting fungerade som det skulle, så idag fick vi installera om den. Det har jag behövt väldigt länge nu, men hade inte vart så kul om han inte hade fått igång datorn innan så vi inte kunde spara våra bilder som låg där ;o
Har inget Photoshop just nu, men ska installera det snart så jag kan börja redigera bilder. Har en hel del nu som jag inte har hunnit lägga upp ;o
Får bli två oredigerade bilder från igår så länge. Namnet fick jag lägga in i paint :P


Riktigt fina bilder ! Och då är de oredigerade, riktigt duktig !

Tack :)

Hehe jaså :P

inga problem ;)

vad har du för kamera? :d

sv: okej (:

Skitfina :D Vilket objektiv har du?

Gryyymt fina bilder!!!!!!!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: