Bild

Har fått väldigt många kommentarer nu som jag inte har hunnit svara på. Hoppas jag hinner svara nån dag snart iaf :P Är så trött efter att ha gått upp så tidigt nu. Kommer bli lite senare nu när truckutbildningen är klar iaf, sista dagen på den är imon och då ska jag ha prov ;o Och på fredag ska jag till Volvo och börja jobba. 
Hoppas att jag kommer kunna fota massa i sommar även om jag jobbar. Har en hel del bilder som ska redigeras, men jag orkar inte ;o Hoppas man vänjer sig vid att gå upp så tidigt snart :P Ska iaf gå och lägga mig om en liten stund så jag inte somnar imon på teoriprovet eller när jag kör truck :P

En bild redigerade jag nu iaf :P

fin!

hej, jag hittade dig på bilddagboken för flera år sedan. har läst din blogg varje dag sedan första gången jag såg dina bilder. själv är jag jätteintereserad av fotografi jag ville bara säga: JAG ÄLSKAR DINA BILDER ! fattar inte hur du kan få dom så bra. det är helt sjukt :o kram

jättefin!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: