Åska inatt

Inatt vid 1-tiden började det åska. Jag hade gått och lagt mig för jag skulle upp tidigt idag och jobba, men kunde ändå inte låta bli att fota lite från fönstret. Blixtrade väldigt mycket och några fastnade på bild iaf :)) Var två år sen jag fick en blixt på bild så det var på tiden nu tyckte jag :P Synd bara att jag inte har bättre utsikt från fönstret. Regnade massa också, så är lite vattenfläckar från fönstret ;o


Riktigt snyggt! :)

Nice! Är det inte svårt att fånga blixten?

Tänkte testa nästa gång då det åskar, men är lite smårädd för åska så får de hur det går.. kan inte blixten typ slå ner i kameran?:D

Josefine

När lägger du upp bilderna från kolmården??? Sugen på att se fina djur bilder :)

Hur fotar du blixt? Alltså vilka inställningar har du? :) heh

Vad har du för inställningar när du fotar blixtar?

Blev ju supersnyggt. Gillade verkligen vattendropparna! Gjorde den väldigt unik ! :D

Damn va cool :D

Läckert!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: