Älgbebis

Eftersom vi skulle till Kolmården i fredags hade jag fått låna ett objektiv av en som pappa känner, ett Nikon 55-200mm 4-5,6 VR. Lite roligare att ha mer zoom när man ska fota på djurparker, brukar annars använda mitt 85mm 1,8. I torsdags åkte jag och Tobias till Slottsskogen för att testa obejktivet lite och det var helt okej :))
Blev inte så många roliga bilder, men älgarna hade fått bebisar som var söta. Här är en av dom...


awe! älskar hur bakgrunden blir på zoomobjektiv :D

naaaw ! Söt

Kul att testa nya objektiv. Måste ta och köpa mig ett till det som du hade innan alltså 85mm 1,8 är det bra? Måste kolla ut något nytt känner jag. Vill ha något mitt emellan dom jag har nu 55mm och 70-300mm :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: