<3

Var några dagar sen jag skrev någonting här nu, men har inte haft tid. Jag och Tobias hade tänkt på att åka till Kolmården och fota djuren innan vi börjar jobba på Volvo, så igår åkte vi dit :)) Typ 35 mil är det dit härifrån, så det tog en stund att köra :P Vet inte riktigt när jag kommer ha tid att redigera bilderna, kanske imorgon eller på måndag hoppas jag. Blev ju en hel del bilder :P
En bild lägger jag upp så länge iaf :)) Det är Tobias som har tagit bilden, fast jag som har redigerat.


Älskar delfiner! Är till och med delfiner på armbandet man ser på bilden.
Har haft på mig det i många år nu, kanske sen jag var typ 13 :P

herregud! längtar tills jag åker dit!

Åhhh, häftigt ! :D

Åh vad underbart! :D

du är så grymt duktig på att fota :D

Underbar bild! :D

sv: okej, men alla andra bilder som du tar är sjukt fina :D

Goddag! vad intressant dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa dina inlägg igen. (: Ha en trevlig vardag =P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: