Vattenfall i kvarnbyn

I lördags på kvällen åkte jag och Tobias till Kvarnbyn för att fota lite vattenfall. Var lite bättre nu än när vi var där sist för några månader sen. Då var det för mycket vatten som forsade. Nu var det mer lagom och att det inte var helt kolsvart ute, så man fick ett bra ljus :))
Har gjort en ny stämpel med mitt namn också. Har tröttnat på min förra, men vet inte om jag är så jättenöjd med denna nya heller :P




Wow! Grymt fina bilder! :D

Snyggt !

Hej! Jag får aldrig till mina bilder med längre slutartid. De blir bara helt vitt. Överexponering? Ska man ta när de är mörkt ute eller hur gör jag ?

Snyggt älskar dina vattefallsbilder. Tyckte den gamla stämpeln var jättefin.

Lika snyggt som alltid ;)

Underbara bilder! :)

Tack! Hur ställer man in bländaren ?

Jag har en Canon(såklart!) eos 1000d :D

WOW! Grymt fina bilder!! :)

Hej vad har du för bländartal då ?

Så sjukt fina bilder!

fine bilder!! :O

Jätefina bilder! :)

Så sjukt fint! Vill också fota vattenfall, men finns inga här direkt :P

Jätte fina bilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: