Molnen

Som jag skrev i ett tidigare inlägg var jag och Tobias ute och fotade i lördags. Vi tog ett stopp i Nossebro där det var väldigt fint vid vattnet. Såg typ overkligt ut i verkligheten :P Tog en del bilder som jag blev nöjd med, fast jag saknade mitt polfilter bara, det hade vart perfekt att ha vid det tillfället.
Är fortfarande inte klar med bilderna från denna dagen. Har bilder från när vi tog en promenad på kvällen också, men dom redigerar jag en annan gång :P






Wow, vackra bilder! :D

Superfina bilder som alltid :)

hur gör du så att det blir ett sånt ''djup'' i bilderna :o?

Underbara bilder !

Jättefina bilder!!

Fan vad fina bilder du tar.. Och du redigerar super bra! Jag är lite avis att du kan redigera och fota så bra. :O



Dig kommer jag att börja följa. :)



Hoppas du har en bra dag.



/ ANNELI BERGMAN

http://kristallkrona.blogspot.com

Det var det första jag tänkte när jag såg dessa bilder på den vackra miljön: ett polfilter hade varit tokbra här!! :O)) Men miljön och de övriga färgerna är härliga och de söta små molnen är också fina! :O))

GUUUD vad fina bilder du tar!! Har följt din blogg i snart ett år, ganska fantastiskt. ha en bra dag, kram ! :)

Din header är jätte fin!

Dö fina bilder, som vanligt ;)

hej! jag har en lite fråga.



jag ska snart köpa en systemkamera har snart pengar till den!!

men min fråga är, tycker du att jag ska köpa en canon eos 1100d ? :D

Superfina bilder!! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: