I regnet

Fotade lite droppar igår när det regnade. Tycker det är fint när solen är framme samtidigt som det regnar, kollade efter en regnbåge också, men såg ingen..




Fina bilder

Du tar så fantastiska bilder!!

kan inte du lägga ut någon bild som inte är redigerad för jag tror inte jag har sett att du gjort det någon gång.

Hej!

Tack för en fin fotoblogg :) Jag skulle vilja tipsa om de här fantastiska sommarbilderna. De är fria att använda och blogga om!

http://www.flickr.com/photos/veidekke_se/sets/72157627117000066/

Beautiful - som alltid !

Stina

wow! Vilka fina bilder! Du är verkligen jätte duktig.

Kram

oj, vilken bra kamera du har! fett naaaiiiizzzz :)

Ååh sååå fina!



sv: Okej :) De är jättecoola iaf ;)

Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: