Dazzling Ocean

Målade mina naglar nu på kvällen för jag hade inte så mycket att göra nu när Tobias har åkt hem över helgen. Jag testade nånting nytt denna gången. Tonade två olika färger, blå och turkos och sedan satte jag fast lite silvrigt glitter på topparna. Blev väldigt bra faktikst :))
Har använt färgerna Dazzling Ocean och Dazzling Acqua från Isadora. Glittret är från Panduro.


Första bilden är med glittret på och andra utan.

läckert!

SNYGGT !

Fint!

Väldigt snyggt jag tror jag måste sätta i gång och låta mina naglar växa och inte vara i jorden med dom hela tiden bland alla blommorna i rabatten. Ha en fin fotosommar :)

sjukt snyggt!

Vart faktiskt riktigt coolt. :)

dina naglar är så sjukt fina!

Oj vad fint! Hur gör du för att få till övertoningen från det blå till det silvriga? Ha det toppen!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: