9 Juli

I helgen var jag och Tobias hemma hos honom. Var fint väder igår så vi tog bilen och åkte runt lite. Stannade på några olika ställen och fotade. Är väldigt mysigt på landet tycker jag, fast gillar inte alla insekter som attackerar hela tiden ;o Det är bättre att dom sitter stilla så man kan fota dom istället :P
Har redigerat några bilder nu ikväll. Ska försöka hinna lite fler imorgon.





Fjärilen flög iväg precis när jag skulle fota. Synd att den inte kom i fokus :P

hejsan trevlig blogg!

Lust och göra ett länkbyte?



Se mer info på min sida

fina!

Hej!

Vill bara tipsa om en stor TÄVLING!

Vinn ett valfritt iphone skal, tävlingen är i samarbete med Mirabling.se



Kolla in tävlingen här:

http://bloggstyle.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html

Jättefina!

De där va en otroligt bra bild på fjärilen! att du fick den på bild tycker jag är skit bra :D!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: