<3

Fredag imorgon igen. Denna veckan har gått väldigt snabbt ändå. Det är härligt! Imorgon åker jag och Tobias hem till honom och är där över helgen. Hoppas att det blir fint väder så man kan vara ute lite och fota. Så kommer nog inte bli några inlägg här förrän på söndag kanske. Får se :P
Hoppas ni får en bra helg :))


Fotade lite porträtt med vidvinkeln för nån dag sen, blir så roliga bilder med den :P Vi hade rätt kul när vi tog dom bilderna, ser helt galet ut :P Fast denna bilden blev väldigt söt tycker jag :D Och han har världens finaste ögon, min älskling :))

Tobias har också skaffat en blogg nu där han lägger upp sina bilder som han har fotat. Klicka här för att komma till den! Jag har hjälpt honom med designen :P (uppdatera om ni inte ser några bilder)

Yeeey äntligen måste kolla in den! :)

Hej!

Fin blogg du har!



Jo jag skulle behöva lite mer bloggtips till min blogg.

Så är det okej om jag tipsar om dig ? :D



för du är jätteduktig och fota osv :)



kram!

sv; tack att jag får det !:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: