120 Palett

Har länge velat ha en palett med ögonskuggor i och i fredags beställde jag äntligen en palett med 120 skuggor och idag hade den kommit på posten :)) Har inte hunnit testa nån ögonskugga än, men har läst att dom ska vara väldigt bra iaf.
Såhär ser den ut. Många färger som är ganska lika varandra, är blandat med skimriga och matta skuggor. Klicka här för att komma till sidan jag beställde ifrån.


Min kompis har den hon tycker den är jättebra. =)

SV: Gör det. Foto gärna resultatet också, fast det kanske jag inte behöver säga haha

Har också den där, superbra! :)

verkligen en super fin blogg(:<3



KRAm

Kul att du köper din för 280 kr och jag har nu beställt en för 70 :)

super söt blogg! :D

Fin blogg! Gillar designen :)

SUPERBILD!!! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: