Sommarbild

Längtar till våren och sommaren. Finns så mycket mer att fota då. Vintern är fin den också och jag älskar fina vinterbilder, men nu när det har regnat och blivit slask och sedan fryst igen är det inte lika kul. Bara is över allt typ. Men har ändå fotat lite idag med min älskling. Var en jättefin solnedgång, så efter vi hade varit på Frölunda torg åkte vi till Askim och fotade. Kommer nog bilder imorgon, har inte tid att redigera idag för snart ska vi se på film :))
Så det får bli en (oredigerad) sommarbild idag :p
Fast som vanligt när jag lägger upp en bild med starka och fina färger blir dom mycket gråare ;/


haha ok på så vis aja :)

superfin blogg verkligen!

KRAM

Jätte fin, härliga färger

Svar: Tack ska du ha! :D

vet du om undervattensskyddet finns att köpa? :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: