Nathalie

Idag kom Nathalie hit för att bli sminkad och fotad :)) Jag har inte lärt mig så mycket mer än att göra en bas än så länge, så jag bara gjorde något på ögonen. Sen hade jag köpt lite pärlor eller vad man ska kalla det på Make up store (jag har 40% där i ett år :P) som jag satte under ögonen. Jag tycker att det blev bra iaf för att vara första gången jag sminkar någon riktigt så :P
Bilderna blev väldigt bra tycker jag och Nathalie är jätteduktig. Vi var först inne hos mig och fotade med svart bakgrund, men det var så fint väder idag, så vi åkte till Askim en stund och fotade lite mer. Lägger först upp bilderna från när vi fotade inomhus, resten kommer imorgon.






Det här är en del av mina grejer som jag fick med i sminkväskan jag fick från utbildningen. Hade en del penslar och så att tvätta, använde 9st förut :P

Snygg blogg! Kolla gärna in min, kram!

så fin blogg!!

Vad gör du? :)

Hej! Vad är det för kurs du går? :) Vad ja har fattat det som så bor du nära GBG, vilket jag också gör, och jag funderar på att ta en sminkkurs jag också efter min student så jag är lite nyfiken vad det är för kurs osv, är lite intresserad av att börja på något sånt som sagt :)

På första till höger hade det varit snyggt om naglarna & hennes navelpiercing hade haft samma färg som på läggarna & kristallerna, men sjukt snygga bilde, som vanligt;) :D

Fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: