Make up store

Idag hade jag min första lektion på International Makeup center. Vi är 8st tjejer som ska gå utbildningen och jag tycker att det verkar jättebra. Har lektion från måndag till fredag, så det känns härligt att ha något att göra på dagarna nu :P Har också fått min sminkväska idag med smink från Make up store som är värd
ca 15 000kr! (Fast har ju betalt mycket mer för utbildningen, så jag har ju betalt den :P).
Vi gick igenom färg och ljus idag, inte mycket som var nytt eftersom jag redan har lärt mig lite genom fotograferingen. Jag kommer nog lära mig väldigt mycket under dom här 10 veckorna iaf :)) Kan inte vänta tills jag har lärt mig grunderna, så jag kan börja sminka på riktigt :P Haha
Tog lite bilder på några av produkterna i sminkväskan förut också :P Färgen på läppstiftet är så snygg! Synd att jag inte passar i rött ;P


Härligt att du hittat något som passar dig så bra. Hoppas på att få se lite make-up foton sedan. Håller med den röda färgen är supersnygg!

Jag har typ ett puder eller något av make up store som heter bangkok, har du också det? :)

å va roligt! :)



Vad kostar det att gå kursen ?



Jag skulle vilja gp så man blir make up artist..men de utb. jag tittat på kostar ca 40 tusen.. lite väl och tid krävs det också..



Ha det fint!



ps. underbara bilder från eran semester osv.

Vad fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: