Fin solnedgång

I helgen har jag varit med Tobias :)) Vart jättemysigt och igår var vi ute en stund och fotade i solnedgången. Så fint var det! Har bara hunnit redigera en bild, men kommer nog fler imorgon. Börjar ju min utbildning till make up-artist imorgon, så tänkte lägga mig snart för jag börjar 8.00.


Mally

Jag gillar din blogg jättemycket1 Men kan du inte göra lite omröstningar eller liknande ibland så vi läsare kan vara en del i mer :)



På min blogg brukar jag använda http://www.valresultatet.se ... rekommenderar den.



puss

Otroligt snyggt! Mer behöver man inte säga. :)

Så vackert !

mikaela paxby

sååååå fin! riktigt coolt där med spegelbilden i vattnet också :)

Vacker bild, hoppas att allt gick bra på kursen! =)

Vad fin bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: