Åker imorgon

Imorgon åker jag till Egypten med min älskling :)) Och såklart har jag blivit sjuk! Låg i sängen typ hela dagen igår med feber och ont i halsen och hade det idag när jag vaknade också. Hoppas det har försvunnit tills imorgon ;o Har iaf lyckats packa en hel del, så är nästan klar. Ska vara sol och 21-23 grader varje dag! Härligt! Kommer säkert fota massa också. Är ju jättefint vatten i Röda havet, så kommer ta massa undervattensbilder också :P Vi åker tidigt på morgonen, 05.30 ska vi vara på flygplatsen, planet går 07.30. Härligt att åka ifrån vintern och all snö lite :P
Tror inte att jag kommer skriva något mer här innan jag åker. Ni får ha det bra här hemma, så är jag tillbaka nästa torsdag :))


Här är en bild som jag tog i Turkiet i somras :))

Hur kan du ta undervattensbilder?!

Du är skitduktig föresten!

Åh vilken sjukt häftig bild! Ha det fint där! Jag var där förra... ok, två år sedan nu :)

Ha det bra och ser fram emot bilderna ! Du e grym !

mycket spännande och snygg bild!

hur gjorde du? under vattnet eller?

Jossan

Hejsan!! har fixat en massa bilder nu =)

Vart ska jag skicka dom??

har du msn??

mvh josefine

Linnéa

Hoppas ni får det asbra!! Mina föräldrar kom hem från Sharm el Sheik igår kväll och de hade fått jättefina bilder på alla fiskar.

Åh vad underbart! Ha det riktigt gött och vi, dina bloggläsare, är inte ett duuuuugg avundsjuka.. ;P

Grym bild!! Jag ska köpa undervattenskamera till sommaren! :D

Åh fy vad nice! :o

Rödahavets vatten och fiskar är ju så A mazing! =D Ser fram emot bilderna sen =D

sv: ahaa okej! :)

Å va härligt! Hoppas ni får det toppen och att du blir frisk fort..



Vad fotar du med för något under vattnet, undervattenshus till systemen eller en kompakt?



Ha en toppen resa

gu så vackert, vad använde du för kamera då?

Kjempe fint bilde!! :-)

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

Wow, riktigt cool bild! :)

Nydelig bilde! : D

HEJ SÖTNOS :*



ANMÄL DIG GÄRNA TILL DAGENS BLOGG HOS MIG!!



Vinnaren får ett gästinlägg :)



PUSS!

Ha så himla roligt! Nu förväntar jag mig massa roliga bilder, haha! :):)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: