11 Januari 2011

Denna dagen var jättevarm och det hade slutat blåsa nästan helt. Hur härligt som helst! Var på stranden och solade rätt länge. Blev inte så mycket bad, jag var i vattnet typ några minuter bara, men det var lite kallt :P
Lite senare efter vi hade vart på rummet och gjort i ordning oss gick vi ut en stund. Testade att gå åt andra hållet denna gången för att se vad som fanns där. Var inte så jättemycket, men det var fint med solen som höll på att gå ner bakom bergen :)) Så vi fortsatte att gå en stund och fotade. Sedan kom vi fram till ett typ slumområde som inte såg så roligt ut och en gubbe i en bil stannade och försökte få med oss, så vi vände och gick tillbaka till hotellet och tog en Johanna-drink ;P
Vi testade att gå till en italiensk resturang denna dagen. Där blev man serverad maten istället för buffé som det var på dom andra ställena. Det var 4 rätter och det var bara en av dom jag inte gillade :P
Efter vi hade ätit gick vi ner till havet för att fota lite kvällsbilder :)) Det var mysigt.






Här fotar jag bilden som är här under :P










Äääääääääääääälskar kvällsbilderna! Satt bara och gapade över stjärhimlen och den första kvällsbilden. Du är så galet duktig !

jätte snygga bilder du har tagit :)



Jag har en fråga :) hur lägger man upp en bild på sig själv ovanför presentationen? Som du har gjort? Hoppas att du vill hjälpa mig med det =)

gjort det :)



Men vet ej hur man minskar ner bilden :(

Wow, du tar så otroligt vackra bilder! :)

Anonym

riktigt härliga bilder! hade en liten fråga, hur lyckas du fota sjärnorna? jag har försökt men stjärnorna fastnar inte :/

Din kille har väldigt fina ögon :) Om du inte har rört dom i photoshop (a)!

niice bilder :))

Vart togs dom här bilderna, såg inte i inläget nån namn på platsen ? :P

Äääälskar bild två nedifrån! =D

guud vad avis ja blir på bilderna du har där.. blev ju as sugen på att åka redan nu utomlands.. men ja ska åka utomlands nästa år(2012) under sommaren med min polare då.. btw.. såg du hade en bild på en god drink.. vad ä det för drink.. var den nå god?? =)

Hej! Ska kanske till egypten på sportlovet, och undrar på vilket ställe i egypten ni var på? :) Ser väldigt fint ut! Skulle också vara kul med mera photoshop tips, har fått cs5 i julklapp och är heeelt lost hehe ^^ kram!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: