Vitt igen

Vad hände? ;o Snön och all is hade ju typ försvunnit och nu är det helt vitt ute igen! Jag som hade hoppats på att våren ville vara lite tidig i år, mina grannar har ju till och med snödroppar i trädgården. Fast tänkte ändå att det skulle komma mer snö för det är ju bara februari, men det är tråkigt. Det ska snöa imorgon också står det och sedan vara fint väder med sol några dagar. Det är ju ändå fint med snö, så hoppas jag kommer ut lite och fotar då :P
Ikväll ska jag åka till min älskling <3 Saknar honom så mycket! Det är bra att det bara tar typ 10 minuter med buss från honom till skolan imon :))


Bild från December 2010

Fin bild :)

då vet du hur det känns för oss andra! :P

Super snygg blogg! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: