Snälla rösta på mig

Till er som har bdb (och ni som tänkt skaffa nu/snart) :P

Jag gick vidare i tävlingen där man skulle göra en bild som har med My Chemical Romance och göra.
Det var svårt att komma på vad man skulle göra för bild. Hade ju gärna velat ha en på dom och göra om, men har ju ingen själv och i reglerna stod det att om man lånar någon annans bild måste man ha tillåtelse och länk under. Så jag målade en egen bild istället på ett papper, tog kort på det och la in i datorn och fortsatte i Photoshop. Tog några dagar innan jag blev helt nöjd, men till slut blev jag faktiskt det och jag gick vidare till röstningen idag :D

Så det jag ville komma fram till var att det skulle vara jättesnällt om ni ville gå in och rösta på min bild (McFly heter jag där). Visar bilden här under..
Men kommer jag på plats 1-5 får jag biljetter till My Chemical Romance's konsert i Sthlm den 18 mars och skulle jag kommer 1a får jag också träffa dom!! ;o Så jag vill gärna vinna!
Klicka här för att komma till röstningen! (Tror att länken ska funka)


Snälla gå in och rösta på mig (McFly)bilddagboken.se

Jag la en röst på dig nu! Riktigt snyggt gjort :) Hoppas att du vinner!

Röstat :)

jag röstade :-)

Konstigt om du inte vinner faktiskt, din bild är så sjukt mycket bättre än dom andra.

Jag har röstat i alla fall, håller tummarna för dig! :)

Röstat! ^^

sv: haha tack :D

Givetvis röstar jag!

Hade gjort vad som helst för att få se dem.. OCH TRÄFFA DEM! :o

Nu har jag röstat! 2 ggr hade tydigen den gamla kvar också :P Så om du vinner får du fixa autografer tycker jag ^^ Hehe

röstat!

Den var ju lätt snygast

röstat <3

din bild var jätte fin

Gryyymt snygg :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: