RosaRandigt

Målade mina naglar ljusrosa igår. Hade ingenting att göra nu, så jag målade lite mörkare rosa ränder på :)) Blev rätt bra tycker jag :P Klippte massa tejpbitar och satte på naglarna, så det tog en liten stund..
Nu ska jag gå och tvätta mina penslar tills imorgon. Gjorde en 40-tals makeup idag, ögonbrynen var väl inte det snyggaste. "Måsvingar" kallas dom, inget som jag skulle vilja ha i vanliga fall, men annars är det en snygg makeup. Har inga bilder på den för jag glömde kameran och jag åkte inte hem med sminkningen :P Imorgon blir det 30-tal, får se om det kommer nån bild från det :))

Här är en bild på mina naglar iaf..

hej! fiin blogg :)

dina naglar blev verkligen jätte fina!

Grattis till andra platsen i mcr tävlingen!

veckans blogg är igång :D

klicka in å var med :D <3

Vad använder du för tejp? Har för mig det finns en särskild tejp som är "böjd" och lite tjockare som är bra när man målar naglar.

Sessan

Fina, måste lära mig fixa naglarna så de blir roligare :)

Vad fina naglar!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: