Nathalie II

När jag fotade Nathalie i söndags åkte vi till Askim en stund för att fortsätta fota lite. Blev inte så lång tid för hon frös rätt mycket och det förstår jag. Var ju jättekallt ;o Men bilderna blev bra iaf :))
Jag gillar mer att fota utomhus än inne med en enfärgad bakgrund. Tycker bilderna blir lite roligare ute, även om dom kan bli fina inne också, men nu är det så tråkigt väder hela tiden ;o 




Gryyma bilder :D



sv: Taack :D

Sara

Jätte fina bilder och fin modell ^^ hon är lite lik Ke$ha:)

Jättefina bilder, gillar speciellt den längst ner! :D Det är något speciellt över den.

Känner du för att "lära känna mig" bättre?

I feburari skriver jag varje dag om olika ämnen, och vad jag tycker om tex, mig själv, kärlek, vad som finns i min handväska, och allt mellan himmel och jord!



Välkommen.

Fina bilder! :) Lite synd att fötterna är kapade på den högst upp, men annars fiiient! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: