Godnatt

Haft en mysig helg med min älskling :)) Som jag skrev igår var vi i stan och som vanligt kunde jag inte komma hem utan att ha köpt något :p Hittade ett par jeansshorts (letade efter ett par hela förra sommaren, men fanns inga jag ville ha, så var tvungen att köpa nu när jag hittade ett par jag gillade:P), köpte också örhängen (tröttnat på mina ringar som jag haft på mig i nästan två år) och en bh. Vi fotade aldrig någonting igår, men idag hade vi ingenting att göra och det var grått och tråkigt väder, så vi tog bilen till Botaniska och fotade i växthuset. Var inte så längesen vi var där, men det fick bli så ändå :P
Jag ska gå och lägga mig nu, så det kommer bilder imorgon. Redigerade två nu lite snabbt :P
Godnatt :))


varsågod !:D denna var också skitsnygg

Jätte fina =)

Fina bilder, längtar till vår!

Vet hur det känns, jag sa också att jag absolut inte skulle köpa något men sedan hittade jag ett par byxor som jag letat efter i flera år och då var det ju svårt att hålla på pengarna! ;)



Jättefina bilder!

Hehe okej, fin bild!

Redigerar du alla dina bilder innan du lägger upp dom på bloggen? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: