Bröllops-makeup

Idag var det brud-makeup och vi skulle ha med oss egna modeller. Nathalie var snäll och satt modell åt mig :))
Man skulle ha planerat tema, var bröllopet skulle vara, när och sånt och ha en passande sminkning till det. Jag hade valt ett rockigt tema och gjorde en svart/silver/vit makeup. Blev väldigt nöjd med den och hade med en klänning som passade väldigt bra till temat. Vi skulle också göra håret, men inget avancerat :P Det var väldigt kul och det gick bra :D
Nästa gång ska jag typ ta med min reflexskärm, blir inte bra bilder på sminket när ljuset är så dåligt.. :P Men här är två st iaf :))


Inte riktigt klar än, men man ser sminket rätt bra på denna bilden..


Klar med klänningen på och allt :))

Fiint :)

har dom inte lysrör med dagsljus där ni sminkar? vi hade det i skolan i bildsalen :'o

Snyggt! :D

men fråga om det är dagslus :P

Vad fin bröllopsmakeup! Fin blogg överhuvudtaget och jäääättefina bilder! Love it!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: