80-tals makeup

Idag hade vi 80-tal i skolan. Det är väldigt mycket färger och massa rouge. Tycker det är snyggt :P Iaf för fotograferingar och så..
Jag sminkade Susana idag. Valde att ta blå, rosa och gul ögonskugga och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Har ingen jättebra bild på det för det är så dåligt ljus där inne och jag hade bråttom efter för pappa hämtade mig. Så jag behövde inte åka buss med min sminkning. Folk hade nog kollat på mig :P Haha.. Känns alltid så när man har blivit sminkad och ska hem :P
Jag tog några bilder på sminkningen när jag kom hem som Susana gjorde på mig. Blev fint tycker jag :))


Här är sminkningen jag gjorde. Inte speciellt bra bild. Såg mycket bättre ut på riktigt :P
Och här under är den hon gjorde på mig :))



Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se/


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: