- - - -

Usch vad det blåser ute ;o Har låtit som hela väggen ska blåsa in inatt. Jag och min älskling ville vara ute idag, men det är säkert jättekallt, så vi bestämde oss för att åka till stan istället :)) Har egentligen inte råd att köpa massa grejer, men jag kommer inte kunna låta bli om jag hittar något :P Brukar vara så..
Får se om vi åker och fotar någonstans lite senare. Vill verkligen fota, har inte gjort det så mycket den senaste tiden. Det är lite tråkigt. Fast det brukar bli så vid den här tiden på året när allt är grått och tråkigt ute.


Bild från i höstas nångång

Jätte vacker bild. Ljuset är helt fantastiskt

Underbar bild :)

sv. okej, tack :D!

Fin blogg och jättefin design! :)

Du fotar superfina bilder, speciellt dom i headern och menyn! =)

Ha en bra kväll!

åh så fint :)

Jättefint foto! Vilket objektiv hade du då? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: