TV

Jag har tänkt ett tag nu på att köpa en ny TV. Ville ha en större och bättre. Såg en på internet idag som verkade bra och var inte så dyr. Jag och pappa åkte till Netonnet där jag hade sett den och det fanns bara en kvar som jag köpte. Så det blev en julklapp till mig själv :)) En LG 47" LED-TV. Har fått upp den nu och jag gillar den väldigt mycket. Fast jag kan nog inte ha den på väggen eftersom man sätter in VGA-kabeln rakt in i tvn bakom, så den sticker ut en bit. Jag får ha den på bänken så länge iaf. Men jag är nöjd med mitt köp :D
Här är en bild på min förra TV och min nya.


Jag hittade ingen bra bild på min gamla tv, så fick bli en som jag tog när jag testade mina lampor :P


Min nya :)) Skulle bara vart lite högre bänk. Den är lite för låg för att man ska kunna ligga ner i sängen och kolla.

Oj, vilken stor TV! :) Jättefin!

Liiite skillnad så där ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: