Snö

I morse åkte jag och mamma till Ullared. Som vanligt var det jättefint på ditvägen och jag ville fota, men det var lite för mörkt att fota från bilen. Här i Göteorg är det ingen snö, men längre ner i halland var det en del. Den sista biten var det jättefint med massa vita träd överallt. Tänkte att vi skulle stanna på hemvägen så jag kunde fota lite, men såklart hade det blivit plusgrader under dom timmarna vi var inne på Gekås, så det höll på att smälta och den mesta snön hade ramlat ner från träden. Regnade gjorde det också. Tog några bilder från bilen och vi stannade på ett ställe vid en sjö, men det var inte alls lika fint som det var på morgonen. Inte första gången detta händer :P
Det var inte mycket folk inne på Gekås. Åkte detta datumet förra året också och det var lite folk då med. Så man kunde gå runt och kolla utan att behöva trängas med massa hela tiden :)) Är ganska trött nu efter att ha gått upp så tidigt och sen gått runt där några timmar. Nu ikväll var jag och mamma på Frölunda torg en stund också. Så ska nog snart lägga mig och kolla på min nya Simpsonsbox (säsong 20). Har snart alla dom boxarna, saknas bara säsong 14 nu :P



Svar: jo, jag har sett det :) Men tack så mycket för hjälpen! :)

Skulle du vilja göra en video på hur man redigerar en IR bild? Har verkligen försökt leta och hittar ingen :/ Eller om du har något bra tips på en video eller något? :)

hahaha, så att jag skickade med min kompis adress som var sparad på min dator i förra komentaren (komentaren från mmiaas.blog.se), den kommentaren var från mig om IR filtret :P

Vår snö smälte igår,,, två dagar före jul,, känns inte kul alls :(

Grymt snygga bilder! Den första speciellt! :)

haha, okej :P Men hon fattar nog att det var jag, haha :P



Svar: Okej, tack så mycket! :)

Fina bilder det är riktigt tråkigt att snön smälter så fort, vi har inget alls kvar här hemma :( Hade verkligen ingen julkänsla alls tack vare det. Hoppas du hade en toppenjul :D

Sista bilden var riktigt vacker.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: