Silhuett

Igår skulle jag och Tobias åka till Frölunda Torg. Men solen var så fin, så vi åkte och fotade lite innan :)) Tur det för det var en riktigt fin solnedgång!
Redigerade en bild lite snabbt, fler bilder kommer en annan gång :p Snart ska jag och min älskling se på någon film. Mysigt :))


Otroligt vackert !!

fin!

Jädrar så nice! National Geographic nästa! ;D hihi Kram

Hej

Du ska nog be http://haaannaabylundwennerdahl.blogg.se/ ändra till ditt namn under bilden.



Att folk inte lär sig att de som finns på google inte bara är att ta för att de inte står nå namn:/

Så vackra färger.

Vilket vackert foto, älskar silhuett bilder

Så klart! Jag är ju ditt största fan ju! ;) hihi

HERREGUD så fina foton du tar! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: