Färgglada naglar

Jag målade mina naglar förut. Kände för att ha nånting lite färgglatt :P Här ifrån fick jag inspiration för dom här naglarna :))


Snyggt! Duktig du e !

Wow! Coolt! ;)

Sweet!! Hur har du gjort blommorna? För hand eller med någon mall? :)

På så vis. Måste prova det :)

SV: Always! ;)

Wow! De är jättefina! Du är så duktig! :D

Hej :)

Du vet ju det där problemet med att man aldrig får ta in "riktiga" kameror på konserter. Jag vet att jag tidigare har sett en massa snygga konsertbilder (tror det var från McFly) här på din blogg och kommer ihåg att du skrev om vad du hade för kompaktkamera (hittar inte åt inlägget igen). Tänkte om du kunde tipsa mig om någon kamera som får relativt bra bilder på konsert på ganska långt håll också?



Köpte en bra kamera förra året men efter att ha stått långt bak på konsert insåg jag vilken skit det var, eller ja iallafall till konsert.



Tacksam för svar! :)

kram

Åh vad kul att du hade länkat till min blogg, det gjorde ganska mycket skillnad i besökare så var tvungen att kolla om vad folk hade hittat mig :)

Puss på dej!

Gud vad fina naglar! :)

snygga:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: