Packa

Imorgon kväll åker jag och Tobias ner till Grekland. Kommer ner vid 1-tiden på natten om planet går den tiden det ska. Ska vara runt 30 grader och sol varje dag, inte helt fel :P Förhoppningsvis kommer jag fota massor också. Har varit på Kreta två gånger innan och det är väldigt fint där tycker jag, Chania är en mysig stad som vi klart kommer att besöka :)) Ska bo ungefär en mil ifrån, så får ta buss eller taxi dit nångång ibland.
Har inte börjat packa än, ska snart ta upp resväskorna och börja med det :P Jag är sån som alltid tar med mig för mycket saker, speciellt kläder. Så denna gången ska jag försöka att inte ta med mig sånt som jag antagligen inte kommer använda ändå :P Så säger jag typ alltid och det går lika dåligt varje gång. Haha... Har en bra packlista som jag har gjort i Photoshop där jag har skrivit upp precis allt vad jag behöver ha med mig som jag kryssar i när jag har lagt ner saken på listan. Ett bra tips när man ska ut och resa för att inte glömma något :))


Denna bilden tog jag i Turkiet för två år sen

Du är så jäklans duktig på att fota !!



Och sen, har du nåt tips om ett ljusstarkt objektiv, jag fotar mycket i ridhus, och som inte är för dyrt ? :)

Härligt o åka till Grekland ! Fin bild :)

Vad härligt att åka utomlands till värmen! Hoppas ni får det bra.



Jag skriver alltid listor när jag ska ut och resa, annars är det väldigt lätt att glömma något :)

Jätte fin bild:D

Fin bild, du har sjukt snygg design! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: