Lalala

Imorgon är det fredag äntligen :)) Har känts som fredag hela dagen idag, men så var det bara torsdag ;o Lite jobbigt när det är så :P Så har det varit fint väder hela veckan och såklart ska det regna till helgen. Jag och Tobias ska åka hem till honom imorgon, så får se om jag kommer uppdatera någonting innan söndag. Förhoppningsvis kommer jag fota lite också, men det beror på vädret. Väldigt tråkigt om det skulle regna hela tiden ;o
Ni får ha en bra helg iaf :))


Får bli en bild från hamnen i Göteborg idag :P Denna bilden fotade jag för nästan precis två år sen.

Shit vilken bild !!! :O

Kan inte du börja ge lite fler fototips och så ? :) Om t.ex, fota i mörker, utan att ha för högt iso, eller någonting helt annat ? :)

Ha en jättemysig helg gumman! Saknar dig massor ska du veta. Hoppas att vi kan träffas snart! <3

helt fantastiskt fin bild! Du är verkligen sjukt duktigt på att fota! :)

Tycker du kan börja ge mer fototips (som en annan också skrev)

skulle va jättekul & bra! :)

Sååå snygg !!!

Lite dum fråga men jag har köpt ett close up filter men får inte av det hur gör man ? :)

Jessica

Hallå.

Gillar dina bilder skarpt!

Använder du Photomatix plug in till den här HDR-bilden? Isåfall undrar jag vart du har köpt/laddat ner den, för jag hittar bara en som kostar.

Har du någon bra hemsida för bra plugin till CS4?

Va gärna med i min foto tävling ser att du tar jätte fina bilder temat är djur!:D

Allt bra idag?:D



KRAM

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer imorgon?



KRAM


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: