Utbildad makeup-artist

Idag var sista dagen på min utbildning, vi hade det sista provet och fick våra betyg. Gick väldigt bra på sminkningen idag. Jag gjorde Lisa, min brors flickvän till en guldig staty typ :P Har inte tid att redigera bilderna nu för jag ska åka till Borås lite senare. Imorgon ska jag sminka till en modevisning där och Sandra är snäll och låter mig sova hos henne för jag ska börja sminka klockan 8.00 :P På kvällen ska jag på fest hos Sandra för att hennes pojkvän fyllt år, så jag kommer antagligen hem sent imorgon natt.

Är iaf utbildad makeup-artist nu :D


Bilder från sminkningen idag kommer på söndag eller efter helgen. Får se när jag hinner redigera :)) Eftersom det är första april idag så får det bli en sommarbild ist :P

Inspirerande blogg!

gud vad kul aqtt vara utbildad makeupartist !

fan va kul ! :D

kostade det mkt att gå en sådan utbildning ?

oj, vilken vacker design! Och vilka underbart vackra foton!



Ha det bra!



<3 :)

jättefin blogg :D<33

Grattis :) Fin bild

Hej!

Undrar var du gjort din utbildning, vilken skola? Hur lång tid tar utbildningen och vad kostade den??



MVH K

Malin

Hej!

Hittade precis din blogg och jag kan säga som så att jag precis klickade och la till den som en av mina favoriter. Helt grymma foton måste jag bara säga!

Keep up the good work! :D

Surfar lite runt på nätet efter lite inspiration, har hamnat i en idé svacka när det kommer till foto. Snygga bilder du har i bloggen :) ... fina bilder och fin blogg

Åh vad roligt! :D

GRATTIS :D

Så fin bild!



Just nu har jag nya auktioner på Tradera.

Länken hittar du i menyn i min blogg.

Ha en fortsatt bra lördagskväll!

Fint ljus

"Bonusmamma"

Grattis till din examen!

Hälsningar Agneta


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: