Trädgårdsbilder

Var inte speciellt bra väder när jag körde hem från Tobias imorse, men lite senare blev det helt plötsligt sol och blå himmel. Vi har fått några krokusar i rabatten, så jag gick ut och fotade lite i trädgården bara. Hade ett linne på mig och jag frös inte ens :)) Så härligt! Haft 50mm till alla bilderna, var längesen jag använde det objektivet.
Åker till min älskling ikväll igen och sover där tills imorgon. Myskväll med True blood och Solsidan :D


Tredje bilden var jättehärlig!

Vackra bilder, solen lyser här också gick ut i linne och sommarjacka. Har dock ingen kul rabatt att fotografera på ännu. Men det kommer väl snart det med :) Får nöja sig med att fotografera blombuketten som mamma kom hem med igår. Men längtar tills det blir varmare väder så man kan ut och fotografera ordentligt och massor av fina blommor.

hej allt bra?



Tänkte bara skicka en stor kram till dej och hoppas du har fått en bra start på veckan!! :)

kram

Underbara bilder - underbart med vår

Hej borde man satsa på att införskaffa sig ett 50mm? Vad brukar du använda ditt till och vad går det på? Är det helt enkelt värt det? :)

Jättefina bilder!

Fina bilder :)

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla

skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett super sött armband. Kika gärna in och var med :)

fina bilder!

Hejsan. Jätte fina bilder vilka kontraster vi har i vårat avlånga land helt klart. Hos mig här uppe i Kiruna så har vi full vinter så gott som men visst är våran på väg även här också på ett eller annat sätt. Bästa tiden är nu helt enkelt med skidåkning, rödingfiske på en fjällsjö och kunna vara ute med skoter och ark uppe till fjälls. Härlig blogg! Ha en fin dag

Vackra bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: