Space

Skulle redigera en bild från när jag och Tobias var ute en kväll för några dagar sen hemma hos honom. Skulle bara redigera den vanligt först, men den var lite tråkig, så jag la till lite grejer bara :p haha
Jag gillar sånna bilder. Ska nog göra ett bättre försök en annan gång med finare bakgrund :))


Vilken magisk bild!

sjukt fint å bra gjort i PS :)

haha vad cool ! Vore riktigt snygg som tex bakgrundsbild på datorn.

Den skulle inte sitta fel som bakgrundsbild på datorn. x)

åh vilken fin bild! skulle uppskatta med en före bild så man får se hur mycket du har gjort. Kram :D

sv: jaha okej :) hur spenderar du denna vecka, har du också lov nu? :)

Nice! :D

Den bilden är så himla cool, lätt att jag skulle ha tagit den och använt som bakgrund på datorn om den fanns på någon sådan sida. Den är riktigt riktigt snygg!

Ha en skön fredag..Fin bild :)

SV: Åh tack vad snällt! =) Skulle du vilja göra det?

SV: Tack du är för snäll! =)

DÖ SNYGG!

MISSA inte min fototävling om att vinna ett fint smycke här : http://oliviasphotolife.blogg.se/2011/april/fototavling.html#comment

Ida

Jag verkligen ÄLSKAR denna bild! Den är sjukt cool!

Mickaela

Verkligen häftig bild! Som de flesta av dina bilder, du är galet duktig, jag får så grymt bra inspiration utav dig!



Skulle vara supersnällt om du kunde ge lite tips på hur man kan göra något liknande, dvs, redigera bakgrumd osv. Har du använt penslar för stjärnorna och molnen?

Vore verkligen toppen, håller på och tränar på photoshop och är jätteintresserad av att lära mig göra "fantasibilder" som denna :)

Tack på förhand!

jag älskar sånna bilder :D önska ja visste hur man gjorde dom typ steg för steg^^

kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: