Laalaalaaa

En till solig och varm dag :)) Låg ute i trädgården och solade lite, blåste mer än igår så det blev lite kallt ibland, men ändå härligt. Sen träffade jag Lisa (min brors flickvän) och hennes kompis Nathali (som jag var kompis med för typ 10 år sen :P). Jag skulle testa balsminkningar på dom. Nathali har sin studentbal i maj och jag ska sminka dom två då. Blev väldigt fint idag tycker jag :))
Imorgon åker jag till min älskling som är hemma i Mellby nu när han har lov. Hoppas på bra väder då när jag är där, står 18 grader och sol på torsdag, det låter bra. Fast regn på fredag, inte lika bra ;o Nu ska jag lägga mig och kolla på någon serie eller något, har ont i huvet ;o Som vanligt....


sv:Tack!:)

Snygg bild:D

Gillar den bilden ! :)

Fin blogg

fin bild :)



vad kul att få sminka dem :D



kram

Sv. några planer idag? :)



kram

Superfin bild! Skulle du inte kunna visa hur du tar dina dripp-dropp bilder??



Kramis Olivia

Jättefin Blogg :D upptäckte den precis! Så fina bilder du tar med!

SV: Månen har varit jättefin dessa dagar :) Som tur är har man en balkong som ligger åt rätt håll så att man kan fotografera månen. Tyvär kan jag inte göra snyggare bilder då man måste åka till stan eller liknande för att få med fin omgivning också! :) Och det har jag ingen lust till =)



Fin bild du är så sjukt duktig. Älskar dina vattenbilder dom blir så speciella.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: