Grön

Igår skulle mamma och pappa åka till Freeport. Jag ville också dit, så jag och Tobias åkte med. Jag köpte ett linne på MQ och en grön ögonskugga. Innan vi skulle på bio testade jag att sminka mig med den och jag gillar den :))



När jag ändå håller på kan jag lägga upp en bild på mitt nagellack som jag gjorde för några dagar sen. Hade en mall för blommorna, men den var riktigt dålig, ville inte sitta fast, så har målat mycket utan mallen också.


På vägen till bion igår var det väldigt fint ljus ute, typ dimmigt och solen var jättestor och rund. Jag hade velat fota, men kunde inte eftersom jag körde.
Jag sa till Tobias att fota med min G9 som jag hade i väskan, men solen försvann bakom massa träd och hus. Då tyckte han att det var roligare att fota mig när jag körde bil ist ;o haha

jag gillar verkligen grönt. Speciellt sån där varm grön. Mycket snyggt.

Grönt är så snyggt och det passade verkligen dig! :)

fin sminkning! :)

Vad ballt det blev =D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: