Prag för ett år sen...

31 Mars förra året åkte jag till prag för att min bror spelade handbollscup där. Pappa är ledare, så han skulle med, mamma skulle också med, så jag ville det också :P Hade inte varit där innan och det är en väldigt mysig stad :)) Var rätt bra väder några av dagarna och det hade börjat bli grönt på träden och buskarna.
Det blev en hel del bilder från den resan :P Både stadsbilder och handboll. Redigerade om några bilder nu som jag tänkte lägga upp bara för att jag inte har något bättre för mig. Vill åka på någon resa snart igen :P

Ska lägga mig och se på nån film eller nåt snart för jag är jättetrött och har ont i huvudet ;o Knappt sovit något inatt för jag vaknade hela tiden och kollade på klockan för jag ville inte försova mig;o Skulle upp klockan 6 för jag skulle sminka till en modevisning klockan 8. Det gick bra att sminka, men vi kunde ju haft lite bättre ljus ;o












Åh vad roligt att se bilder från prag :) Jag ska åka dit med mitt jobb i maj :)

Fina bilder! Favoriten blir ändå den med glasögonen, kreativt och snyggt!

Jättefina bilder! :D

Det var en riktigt fin och härlig bildserie från Prag. Kvällsbilderna var jättebra. Där har du lyckats utmärkt med ljus och färgskala.



Ha en bra dag

Riktigt fina bilder! :D

Helt otroliga bilder !!!!!



På min blogg just nu har jag en tävling där man kan vinna ett smycke ifrån Jo´sign.se så kika gärna in hos mig :) !



www.fotobex.blogg.se

Vackra bilder. Den med solglasögonen är så häftig! :)

Jättefina bilder!

Älskar den med solglasögonen :)

Fan vad ball solglasögonn-bilden var ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: