Blått

Jag hade tråkigt när jag kom hem från Tobias förut, så jag gjorde en sminkning på mig själv och fotade :P


Snyggt. Älskar halsbandet! :)

Snyggt :D

Jätte snyggt. Dina ögon kom verkligen fram !

jättefina bilder:)

Svar: vad tråkigt :( De får du inte göra. Folk som kommenterar elakt bara för att de kan är ingenting att bry sig om!! Du verkar vara superduktig på allt du tar dig för ! :) kram

Gud vad snyggt det blev!

Tävlingen är nu avslutad. Kika in och se om du hade turen med dig den här gången :)

Riktigt fina bilder ^^,



En liten fråga, vart kommer halsbandet ifrån? :)



Kram Elin

Gud va fint !

Frågar också vart halsbandet kommer ifrån ^_^

Gillar halsbandet! :D

Jätte fin är du :))



Jag undrar, jag har nästan precis börjat med foundation och får problem med att det blir fläckar. Vilket märke är bäst att använda, vilket märke använder du? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: